Banqup is de digitale schakel tussen de accountant en zijn klanten. De ondernemer heeft een eenvoudig hulpmiddel om zijn administratie te beheren.
Als accountant ontvangt u alle documenten digitaal per klant. Zo kunt u systematisch alle benodigde documenten verwerken.
Organiseer je met de Banqup Console: je online startpagina met een actuele to-do lijst en eenvoudige toegang tot al je klanten.
Importeer al je klanten en nodig ze uit om een Banqup-account aan te maken.
Deel documenten met uw klanten. Ontvang documenten van uw klanten.
Banqup integreert gemakkelijk met het boekhoudpakket van uw keuze. Dit betekent dat uw medewerkers kunnen blijven werken met de software die momenteel op uw kantoor wordt gebruikt.
Koppel kantoorpersoneel aan de juiste klantendossiers. Veilig en centraal.
Als accountant maakt Banqup het uploaden en verwerken van documenten voor u efficiënter.
Uniforme ontvangst van documenten en e-facturen
Geen kwartaalpieken meer
Geen handmatig werk meer
Voordeel voor u en uw klant
Banqup integreert gemakkelijk met het boekhoudpakket van uw keuze. Dit betekent dat uw medewerkers kunnen blijven werken met de software die momenteel op uw kantoor wordt gebruikt.
Dankzij Banqup geef je je klanten een extra duwtje in de rug. Niet alleen door hen uitstekend te adviseren, je helpt hen ook hun administratie te digitaliseren.
Verspil geen tijd om uw klanten op weg te helpen
Groei in uw eigen tempo
Krijg ondersteuning van ons team
Wat vroegen andere gebruikers zich af?
Ondersteun al uw klanten, klein of groot, in alle sectoren. Banqup zal hun administratie veel eenvoudiger maken, en ook uw werk in de praktijk veel efficiënter.
Eigenaar van Bureau Comptable Darquenne
Banqup voldoet aan de strenge eisen van de Nationale Bank van België voor het aanbieden van betaaldiensten.
Om elektronische betalingen veilig te maken, gebruikt Unifiedpost dezelfde veiligheidsmaatregelen als banken.
Erkend door